فعالانی که در هر پست صفحه شان عکس تازهای از مدل لباس و پوشش را به مخاطبانشان عرضه می کنند و مخاطب پس از ورانداز آنها ترغیب میشود از مزون و یا فروشگاه معرفی شده توسط آنها خرید کند.
در سالهای اخیر با نفوذ هرچه بیشتر اینستاگرام در بین مردم، فروشگاه های اینترنتی زیادی در صفحات مجازی پا گرفت که برای تبلیغاتشان سراغ چهره های تاثیرگذار اینستاگرامی رفتند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
دکتر فواد ایزدی درگفت و گو با «جام جم»:
حسین حبیبی در گفتوگو با «جامجم» از سرچشمههای نگارگری گفت