فعالانی که در هر پست صفحه شان عکس تازهای از مدل لباس و پوشش را به مخاطبانشان عرضه می کنند و مخاطب پس از ورانداز آنها ترغیب میشود از مزون و یا فروشگاه معرفی شده توسط آنها خرید کند.
در سالهای اخیر با نفوذ هرچه بیشتر اینستاگرام در بین مردم، فروشگاه های اینترنتی زیادی در صفحات مجازی پا گرفت که برای تبلیغاتشان سراغ چهره های تاثیرگذار اینستاگرامی رفتند.
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
در یادداشتی اختصاصی برای جام جم آنلاین مطرح شد
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در گفتگو با جام جم آنلاین مطرح کرد
دکتر رسول جعفریان در گفتوگو با «جامجم» مطرح کرد
یوسف کرمی در واکنش به اجرای جنجالیاش در مراسم تجلیل از سر طلایی پرسپولیسیها
دکتر علیاکبر صالحی، رئیس بنیاد ایرانشناسی در گفتوگو با «جامجم» عنوان کرد
محمدرضا یوسفی، نویسنده ادبیات کودکونوجوان در گفتوگو با «جامجم»